Välgörenhet funkar nog också!


Jag var pepp på att spara ihop till nya möbler till lägenheten
och att saker och ting skulle läggas ihop, pusslas ihop,
en sak i taget - tills lägenheten är färdig.

Ikväll har jag (kanske tillfälligt) ångrat mig.
Kan jag snälla få vinna en förmögenhet, gärna ikväll, så att jag
kan fixa allt till lägenheten i helgen och liksom börja njuta sen!
Tack.så.mycket.




Hur chockad blev jag när jag lekte på google och fann bilden ovan?
När jag var liten hörde jag uttrycket "Pengar växer inte på träd"
vid något tillfälle, eller jag måste ju ha hört det, för jag känner till
uttrycket liksom. MEN. Det verkar ju inte riktigt vara sant.
Vad kommer härnäst?
Att det går att äta godis oftare än bara på lördagar, eller vaddå!?




Kommentarer
Postat av: Johanna

Och att man faktiskt KAN titta på Tv hur mycket som helst utan att få fyrkantiga ögon (vilket jag trodde på STENHÅRT när jag var liten och rekade mitt nylle efter typ varje program)

2010-06-11 @ 11:24:50
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Janna

Hahahah!

Och att det faktiskt går att göra en ful min när vinden vänder utan att ansiktet fastnar så!?

2010-06-11 @ 11:32:06
Postat av: Johanna

Och att man faktiskt kan gräva en riktigt jävla djup grop utan att stöta på några kineser där nere i gropen!

2010-06-11 @ 19:31:05
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Janna

Och att pappa eller grannen KOMMER att komma på besök i tomtedräkt oavsett om den överhuvudtaget finns någon spenat i kylskåpet!

2010-06-11 @ 20:08:54
Postat av: Johanna

Och att det fungerade utmärkt att bada direkt efter att man ätit, utan att varken få krampanfall eller sjunka som en sten.

2010-06-12 @ 15:11:44
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0