10,0 !


Det här inlägget är stort.
Damer och herrar, jag har till slut blivit 10.0 på humorskalan.
Nu är jag en erkänd humorist. Jävlar vad jag har humor och det
är liksom inte bara jag som tycker det.

Men det tar inte slut nu bara för att jag är en tia,
det är nu jag fortsätter. Vad tog det? 1 år ungefär tror jag.
Svårflörtad domare, men desto bättre känns det nu.

Ska roa min närhet lite genom att ta en dusch.
Jäkligt underhållande. Vilken tur att jag är ensam just nu.

En hälsning till domaren med en favoritvideo.
Måste se filmen snart igen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, tog det ett år till slut :) Men det ska ju inte vara lätt, Jonna är ju jävligt rolig, men nu JAnna, nu är du minst lika rolig!! Tack dör filmklippet, den är underbar! Vi får fan ha filmhäng med Stepbrothers :)

2010-10-08 @ 09:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0