this is my now



hösten är på ingång och det blir mysigare för varje kväll
som går, kanske lite tidigt än att inviga hösten , men det gäller
att vara ute i god tid innan saker och ting blir ute!
känner mest massor av kärlek.
snart, snart är dagens dos av timmy-iväg-på-fotboll
över, sällan en minut för sent. men jag kan inte vara säker
än, han ringer alltid efter träning/match påväg hem för att tala om
att han är påväg och fråga om jag behöver något,
(jag menar, bara kom, det är dig jag vill ha.)
han har inte ringt än men ica nära är väl iofs stängt nu.
nåväl, dags att komma hem käresta.

snart äger jag en ny cykel.


Kommentarer
Postat av: Matte

Vad skönt. "det är dig jag vill ha"
:)

2007-09-07 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0