Bildkollage


Det set ut såhär just nu, nu ser vi framåt, inte bakåt.
Det som sker, har inte en mening. Det händer, bara.
På onsdag fyller jag år. på lördag ska jag nog ha fest (du e stjärtligt välkommen
även om du inte får ett sms, läser du min blogg håller jag dig nära hjärtat,
eller så har du mig)
på söndag fyller david år och det är samma dag som
jag och timpa ha bott ihop ett år. jubileum.

Men, för stunden vill jag lyssna på kärlekmusik och skratta.
Med bilder




image31
image28
image29
image42
image32
image33
image34
image43
image35
image36
image37
image38
image45
image44
image39
image41



Dags för Julkalendern snart!

Idag var jag som mest rädd;
När det droppade vatten från diskbänken ner på pappkassen och det lät
som något spökade eller (veochfasa) en ny mus!

Kommentarer
Postat av: Becky

Fest på lördag?? Hjärtat, jag kommer gärna!! Jag är ju alltid på när det är fest som vankas! ;-)

Och du är ett stort snyggt snyggo!!! And you know i mean it!!
Puss!

2007-12-03 @ 17:49:36
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Jänet

Ja men kommer inte du så kommer inte jag!! =)

2007-12-03 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0