Hör du mig, Kord !


Ja för tusan, Julen är ju redan förbi. Känns typ fel att ens nämna den, att skriva om den.
Den var sjukt trevlig men eftersom den drog förbi så himla fort så känns det bäst att
låta den få vara förbi. nu satsar jag på våren istället då.

Nu är kära grannarna inflyttade, emma och johan. (och katten mustafa).
Brunnshög is the shit. Dagens inköp är det bästa på länge, pojkarna skulle kolla
på senaste tv-spelen, så jag och emma, vi inskaffade oss walkie-talkies ! !
Fy fan vilken hit ! Varför prata i telefon när man kan prata i walkie-talkie,
dom ska vara på jämt och hela tiden.
-kord, får jag bjuda på en cola?
- klart, jag kommer upp. search.

Just Kord och Search är interna skämt och man måste jobba på företaget för att förstå.
Jag kan bara garantera att det är grymt kul och att grundaren är en fruktansvärt irriterande tant. haha!
kååård sööörch

Innan våren kommer så är det nyår. frida anländer på söndag kväll.
här är stökigt! ska vi hjälpas åt? : )

Imorgon är det helg igen.
ajö

image49  Preciis sånadära walkie-talkies äger vi !


- Search jag kan inte sova.
- Kord.




Kommentarer
Postat av: Frida

För din skull, och bara för din skull, ska jag hjälpa till att städa ;)

2007-12-28 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0