Jag vill ju bara ha en

  

jag skriver inga brev varför skulle jag göra det du skulle
 inte läsa dem och jag har inget att säga -
    bara tiotusen ord i kanon och om och om igen i forte
och piano och fruktansvärt välartikulerat snabbt som fan
och andante

    jag har absolut ingenting att säga dig



de andra tretton - för varje gång du vänt dig bort när jag
försökt nå dig

    jag har glömt dig

    för längesen


Jag saknar min favoritbok.  Den slutar i början och börjar i slutet och
håller inte alls på som vi , vanliga, gör.
Jag ska köpa den till migsjälv i julklapp, jag går inte på bibliotek så mycket längre.
Jag törs lixom inte riktigt än.


Jag vill ju bara ha en
             (och alla däri)

jag kommer alltid att älska dig det är exakt så jag säger
jag kommer alltid att älska dig alltid alltid alltid tusen
gånger och du vet det och det är därför du tror att du
hatar mig mina ord ekar i dina rum i dina möbler 
och jag vet att du aldrig kan
glömma mig vet att du en kvävande dag kommer att
sakna mig

och inte våga återvända


Snart är det faktiskt helg igen, den förra gillade jag typ mest av alla på jätte länge.
Jag kan tydligen ett sugrörstrick !

Jag har glömt dig för
        länge sen

image48


(Och alla däri )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0