Dom säger det är lågt, men det är inte lågt


igår var det brudhäng, lungt brudhäng med god mat och eurovision song contest.
oj så upprört det är idag. som alltid dagen efter denhär tävlingen. jag har lixom lagt märke
till det utan att ens ha följt det något vidare tidigare år.
men nu är det helt enkelt såhär att kompispoäng suger och visst tydligare än nånsin.
så blir det nog. det GÅR att vinna med en låt om publiken minns den.
hur många grannländer har finland som brukar rösta på dom, ändå kan dom vinna
förra året. så hoppet finns ju,
men nu är saken även den att årets vinnarlåt borde (efter sverige) vara Ukraina. DANS!
(Har haft en liten konsert för min kära sambo med den fantastiska låten,
efter det var jag mer galen än innan och sen sov jag i två timmar)
Och vinnarlåten som nu är en "vacker poweballad" suger.
T.om dendär reklamsången om Glocalnet .. "inte lågt" fastnar bättre och.. ÄR bättre.
 jag bloggar om Schlagerfestivalen... gud vad pinsamt!

inte lågt, att gå före , inte lågt att plasta sitsen...

Kommentarer
Postat av: Ämma

Jänet! Jag kan inte mer än hålla med dig! Även jag, som kommit till min ålders höst, tycker att de skulle vara lite mer fart i vinnarlåten...

2007-05-13 @ 19:20:41
URL: http://www.emmmmmmmmma.se
Postat av: Janna

vi vet. oj vad vi kan och vet. som sagt, det KAN ju vara vi som står där nästa år =)

2007-05-13 @ 19:40:00
Postat av: Hg

Kul med Eurovision Song Contest

2007-05-14 @ 23:13:14
Postat av: Janna

men vad säger du om årets då hg?

2007-05-15 @ 18:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0