Ohelganatt och alla dedär andra



Helvete, jag är mitt inne i andradagsdopp och döparedagen och doppeguttdagen,
Vänta, måste fråga vad det heter..
David berättar, julafton är dopparedagen, något sånt, visste det!
Jag har julfeeling i hela kroppen! anledningen är att när vi var hos mamma i helgen
tittade jag på hela julkalendern om Pelle Svanslös, hitta en mysigare kalender!
Pratar om julklappar med alla kunder på jobbet, lägg av nu janna, lixom !

Imorgonkväll kommer mamma hit. jag fyller snart år, så vi ska mysa !
På fredag ska vi på konsert i malmö, vi ska göra en grej . ett evenemang,
just där har någon såklart valt att anlägga en bomb, tajming!
Det tänker jag strunta i. Det är inte så att jag är rädd för bomberna,
det är något som är överskattat, varför vara rädd för dom? man hinner ju inte märka något
av det ! Antingen blir man helt mosad och då är ju redan bortblåst från världen för att kunna känna.
eller så är man tillräckligt långt bort för att klara sig och då har man "typ varit med om en nära-döden-
upplevelse"
utan en skråma på sin kropp? Jag har fan ett ärr kvar sen jag cyklade omkull när jag var fem!
Akta er för cyklar istället för bomber, mitt knä blödde, vill jag lova!
det jag mest undrar är om konserten blir inställd pga ombygge?
skulle inte tro det...hoppas.


Tänkte införa en ny grej i min blogg. vid varje inlägg ska jag skriva ner
vad jag blivit mest rädd för under dagen. på så sätt kommer det lixom fram
vad det är som jag blir så rädd för, sen kanske man också frisknar till av det.
Lite som att gå till en psykolog? jag lägger fram det - någon annan löser det.

Så, Idag var jag som mest rädd ;
när jag tänkte på att jag kanske skulle behöva gå in bland allt folk och
be om ett kuvert och ett frimärke, helt själv. (tanken var faktiskt värre än själva händelsen)


By the way, jag är inte rädd för bomber.  vi måste fira.

Kommentarer
Postat av: Dejv

Men du jän. Det blev väl inte cykeln man ska akta sig för heller i slutändan? Borde inte vara marken som är den farliga? Så inte bomber och inte cykeln, utan marken och att köpa kuvert själv när man är snart 22 fyllda?! :-D

kisses

2007-11-22 @ 19:20:12
URL: http://depes.blogg.se
Postat av: jannabanan

men david, om man ska vara rädd för marken istället för cykeln så måste man ju vara rädd för huset istället för bomben? cykeln gör ju så att jag skadar mig på marken & bomben gör så att huset skadar sig, medans kuverten bara direkt skadar MIG. puss?

2007-11-22 @ 21:16:00
Postat av: Dejv igen

Puss! :-)

2007-11-24 @ 02:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0