nån slags verklighet

bloggade för ett litet tag sen om den oövervinnerliga känslan av Fredag.
jag hittade den idag.
på mitt jobb är det "upp till dig själv" hur mycket du vill tjäna.
det går lixom att vara riktigt lat om man vill.
Idag visste jag att det var fredag, bara det, som sagt...
hela veckan har jag haft flyt, varit grym eller haft bra med tur.
känt att det kan bli riktigt fina pengar, hade dock lite cash att kamma in idag
för att komma upp i denna veckans mål. det var fortfarande fredag vid lunch
när jag, redan då, hade kommit över veckomålet. (för det e glassiiiigt?)
DET är en bra känsla. du vet att det är fredag och du har ledigheten framför dig,
plus nu, lönen är kommen, mera pengar från förra veckans jobb kom idag och
sen har du föräkrat ännu bättre till nästa fredag. Fortfarande fredag när du kommit på det.
Ah, det e fan fantastiskt, ibland!
Inte nog med det hade vi på oss våra groteska koftor som vi handlade på tjejrabatten på tjejkvällen i
trelleborg igår. vem gick Danny egentligen hem till sen? (nej justja, han tog flyget hem till sin flickvän janna)

Nu e fan frågan. fredag. idol startar snart. ska jag inte bara skita i det
just denhär fredan , dra iväg till Bäret med flera och dricka lite välförtjänt bärs!?
Så rebelliskt, lämna soffan och idol bara sådär...
eller så mjukstartar jag med en cider framför idol och
så drar jag ut i natten sen.

image26 
tacka fan vet ja när Daniel Lindström var med och blåste
oss rakt av stolen. Letar fortfarande vid SevenEleven!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0