Födelsedagstime!


December är här. Det är mycket nu.
Så mycket att jag inte hinner med min ironiska blogg .

Har stökat hela dagen och fixat, imorgon fyller jag år
och då blir det fest. Det blir mycket kärt folk som kommer hit.
Någonstans mellan 20 och 30 blir vi, (om det inte plötsligt faller
bort några, men det verkar lovande) partey !
23 är en ålder som man inte behöver ha livskris för att fylla,
det är en ung ålder, det med. Tänk den dagen när jag inser
att jag är gammal.. undra hur gammal jag är då.
Det är iallafall inte nu så nu glömmer vi det.

 såhär såg jag ut när jag var liten

 och såhär såg jag ut när jag "var" 22

Undrar hur jag ser ur när jag är 23, det lär bli stor skillnad...






Kommentarer
Postat av: Johay

Åh så söt du var som liten, vad hände??? Haha, skoja bara. Lika söt än idag! Om inte snyggare :) Grattis i förskott Älgen! Puss

2008-12-04 @ 23:03:56
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Janna

haha tyst på dig johay ! :D Tack för grattis sms.et. jag är hemma under jul, hur länge vet jag dock inte. när anländer du?

2008-12-05 @ 14:11:47
Postat av: Billy Bajs

Kom på att du hade bytt nr efter att jag hade skickat iväg första sms:et, hoppas turken tycker synd om dig när han fick reda på att du fyller år, kanske att han ger tillbaka din mobil som födelsedagspresent? :)

Vet inte vilket datum vi kommer till Ohamn. Ska ut på juldagen i Norrkp, så kanske sent den 26e? Ska iaf va hemma i Norrk till Nyår. Vi kan ju höras lite närmare, när jag vet. VI MÅSTE FESTA DÅ! Var ju überlängesen vi festa ihop. Tror senaste gången va när du hälsade på mig, juli 2007!

Jaaaaa, skriver jag en hel novell, ja...

2008-12-05 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0