Djurparken



Idag har jag och timmy varit iväg till skånes djurpark. det var roligt.
(kom ihåg. klicka på bilden så blir den större)


 Jag är jätteglad att vara framme vid alla djur
 och tycker helt ärligt att det ser rätt så roligt ut !

   
   ser ni björnen?


 inte fullt så kaxig när det var dags för dehär :

   spyko i bakgrunden


Jag ville gå vidare och umgås med andra djuren istället

   

Bara lite lekpaus

       

och så lite djur till och dee

 

sen var det tillbaka till bilen efter ettpar kilometer i skogen

 rörd att vara vid liv. efter det långa äventyret

 när vi kom hem frös jag som en galning. frusen , men vid liv.

Kommentarer
Postat av: Fiasnäckan

Oj vilken massa djur. Kanske inte världens mest exotiska!? Men den stora vita uven hittade ni. Den såg jag också när vi åkte på klassresa dit i femman.

2008-02-25 @ 17:45:00
Postat av: J

Det anade jag innan vi åkte dit. det var lite för kallt för att girafferna skulle va ute och käka blad lixom. men jag peppar för andra djurparker i sommar. FY FAAAA-AAAAAAN . haha. det känns bra att dra ut på det sådär, Snäckan!

2008-02-25 @ 18:04:34
Postat av: Frida

Men va? jag fattar inte. Är du rädd för ugglor??

2008-02-29 @ 22:24:55
Postat av: janna

frida, jag är inte riktigt säker. väldigt splittrad när det gäller ugglan.

2008-03-01 @ 10:39:37
Postat av: Mamma Scan

Kom till Norrköping och häng med oss på Kolmården och Tropikariet i sommar :)

2008-03-06 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0