den trojanska julbocken i brunnshög




Nytt år, ny period.
Spöken. (och typ allt annat)

Jag är i en period då jag tror. på allt.

Grannarna där nere har en gigantisk julbock utanför sin dörr,
helt säker på att det är en Troja-häst, det kommer folk där ur om natten och sätter
eld på oss.

Spök-pojken i "tre män och en baby", var kommer han ifrån, varför har han inget ansikte,
det är definitivt ett spöke som fångats på film!

"Viktoria på vinden" hon fanns absolut, även att hon var påhittad.hon var ju lite psyk..

Attentatet på Manhattan, aka 9/11 är just nu definitivt en kupp . Screw Bin laden & al Qaida och polarna.
Amerika...dom gjorde det mot sitt eget folk. helt klart.
Nu, om någonsin var det inte ett passagerar-plan utan ett stridsplan, alltså, inga
passagerar-listor och omkomna folk inifrån planet. Solklart.

Jag är dock lite ledsen, trodde att B.L skulle överleva oss alla,att han med ett leende skulle
vara den sista mannen på jorden. Nu tror jag ju inte på det längre.
Jag tror på, något annat!


Jag tror, litegrann, att om jag spelar Nintendo Wii lite varenda dag, så är det nästan som
att gå på gymmet två dagar i veckan.


Varenda gång jag känt mig iakttagen har det varit ett spöke som lurat bakom mig.
"det kan vara någon som vill vaka över dig eller en gammal släkting som vill
se hur du har det"


Jag tror att drömmarna vi drömmer inte alls har ett budskap, hade dom det skulle jag inte
sitta i en lägenhet i lund idag, då skulle jag vara någon helt annanstans, och så kan man ju
inte leva!? eller kan man det? det kanske man kan... jag tror, kanske ..


när jag tänker efter så tror jag att jag gillar "lane moje" mest från melodifestivalen
genom tiderna.


Jag kan ju bara be om en sak, sluta berätta och tala om saker för mig,
börjar bli väldigt förvirrande att vara öppen åt alla som pratar.
hur ska man orka tro på allt som sägs? jag menar herregud, hur mycket ska det
få plats på insidan..?
och så tråkigt det är att vara skeptiskt till allt, dessa två dygn då jag
börjat vara mer öppen och börjat lyssna.. måste medge att jag har haft lite roligare,
att livet blivit lite mera spännande. OCH fyfan så skraj jag är!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du att Viktoria flyttat till vår vind?

2008-01-05 @ 23:58:09
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se
Postat av: Anonym

och jag som tyckt att vår vind är en ganska trrevlig vind..! Men du, inatt drömde jag att jag kunde se alla spöken, vi får väl se om domdyker upp snart nurå´: /

2008-01-06 @ 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0