INcomplete


Semestervecka nr 2. dag 1.

Kom hem till Lund igårkväll.
Hemma på kusten har det varit nice,
dock var jag vid havet bara en gång dagtid. är alltså inte
så speciellt brun inte !! Ska man behöva palla sig till åhlens
och köpa sig en solbränna?
Nä, denhär veckan ska det ske. Jag får palla mig upp på morgonen
vid sex (!) - köra T till hans jobb och sen ha bilen hela dagarna
och fara ut till ribban (och zlatan) och hänga på stranden.
Nästan oavsett väder också tror jag, blir det kallt så är det bara på
med tröja och läsa bok.
Idag har jag vilodag.

Visst var det så att Kevin i Backstreet boys var typ näst fulast, för alla !?
På alla listor. På min lista ligger han fööööörst.
Vad hände med Nick, Brian, A.J ..?
Well, hade en dröm om Kevin häromnatten, och jag kan inte släppa
dom där stora ögonbrynen, jag är kär, i Kevin !
Lika dant med Zlatan, var är han vacker nånstans, egentligen?
Men jodå, dröm hade jag där också runt EM någongång och
jag är än idag helt såld.
Tänk så drömmer jag och christer sjögren eller erik gadd snart ! (!)

http://www.youtube.com/watch?v=5YLEcXKcEvA

Fina pojkar detdär ! lol !

Bilder från första semesterveckan kommer senare !

Kommentarer
Postat av: "Rogga Pontare"

Så länge du inte drömmer om Hitler som du gjorde när du var yngre, så är det nog lungt. Eller det är ju frågan, har ju faktiskt aldrig gillat Christer Sjögren..

2008-08-05 @ 10:55:40
Postat av: Anonym

vem är du rogga pontare ? =)

2008-08-08 @ 07:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0