Brunnshög & FotbollsEm


Vilken (brunnshögs) helg!
Torsdag var party hos snäckan.
I fredags kväll hade vi en helkväll på ute platsen med emma och johan.

I lördags åkte jag timmy emma och johan till ribban , sola och bada.
timmy slog mig även i minigolf. men jag var för svettig!
Efter det åkte vi hem och lite senare åkte jag och timmy till lilla torg i malmö
och avnjöt en god middag framför lite fotboll.
efter det åkte vi hem och bar ut teven och där satt vi resten av kvällen
med drinkar och fotboll.
Idag har vi varit ute på lomma beach och badat igen. vi hade en egen ö.
och nu har vi precis käkat sommarsallad och tittar på fotboll, kvällens sista.

Livet i Brunnshög leker!

       

      
Det syns inte på sista bilden men vi har ju även havsutsikt till och med!


HejSåLänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0