lyxrenset



Emma fick trots allt tag på mig i fredags.

Hon fick arbeta ! Jag behövde mest nästan bara välja
om det skulle skänkas eller sparas.

   

   

Och så har det blivit så fiiiint. tror t.om att jag kommer att sova bättre om nätterna!

 

Den som inte förstår att det är lyxigt att städa och rensa en fredag, är ju bara galen!
Emma, nästa helg, på midsommar, jag tänkte att vi kunde putsa mina fönster?
Och även diekt efter det gå igenom projekt SKOR.
Fredagkväll, ska vi säga nio-tiden?


Kommentarer
Postat av: emma

Jag är på!! I hate midsommar! Så... nu spikar vi det då!

2008-06-15 @ 17:52:35
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se
Postat av: Janna

Men vi kan väl göra nåågot midsommaraktigt undetiden, typ äta nypotatis och kanske bada i havet sen istället för att duscha?

2008-06-15 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0