storhetsfasonerna


Det är kul att svara i telefon på jobbet när man inte ser
vem som ringer "välkommen till ..janna(?), det är... janna".
Dialercrash är gutt.

Jag och Emma har ett vad i rullning från måndag,
var det handlar om håller vi hemligt (schhh emma)
men jag kan ju tala om att jag vill inte förlora. Förloraren måste raka av sig
sina ögonbryn och klippa ögonfransarna, Jag skulle bli singel på nolltid, haha!
(Bilder och sånt från brunnshögshäng finns på emmas blogg
www.emmmmmmmmmma.se)

Det här har varit den snabbaste veckan! Lite fotbolls em, jobb i massor
och ikea, så var det redan fredag imorgon, igen.
Nästa fredag är det midsommar, inte en enda plan finns!
Förra årets midsommar planerades iofs kvällen innan ,
(och då hade jag t.om ställen att välja mellan) då när vi for iväg
till baresbäck  hamn och promenerade mil till civilisationen. Det hade varit skönt att veta några alternativ?
Givetvis behöver man inte göra något egentligen, men jag har alltid något för mig,
inte vill jag väl sitta uttråkad just den helg när alla andra ändå är igång!
Så fram med alternativen !

Sen känner jag också på mig att det är en förändring som väntar.
Och den förändringen är att jag ska bli rik. jag känner det verkligen på mig.
Antingen så slår någon av mina och emmas affärsidéer in, jag får göra en grym skiva
eller så hyllas jag på något annat vis, jag känner det på mig!
Frågan är om man ska luta sig tillbaka och vänta,  eller om man ska ta tag i
saker så att chansen lixom blir lite större.
Jag får nog känna efter lite i helgen.

Senare här i bloggen i sommar kommer troligtvis ett nytt projket upp.
Ska sända en egen upplaga av sommartorpet.
Här ska renoveras ! mer info kommer om det,
och sen kan jag till alla nyfikna även berätta en till spännande nyhet,
Greta fattas fortfarande, var fan har kossan gömt sig?

Nu gjorde Österrike mål på straff i 92a minuten, EM är sjukt spännande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0