Joeys kalkonbyxor sökes



En bra vecka. träningen är lixom lite igång.
Jag och Marie åkte en shoppingrunda i onsdags. Topshop-rea. himmelriket !
I går var gänget iväg på bio, efter det carlssons trädgård
med drinkar. (jag rös när filmen började)
Idag är det fredag (dendär överskattade?) . vilket innebär att det
är lördag imorgon. På kvällen ska tjejerna från jobbet hooka
och ha grillparty hemma hos (slir)marie som jobbade sin sista dag idag.
Försnittar & champagne, middag och efterrätt. Väldigt seriöst!
Efter det får jag och Emma dela med oss av The Dance !
Hur blir sommaren egentligen på vårat bästa rum!?
Jossan och jag kommer gå om varandra med semestern,
Snäckan sitter inte kvar och Marie slutade idag !

Jag längar efter min semester, men ska det bli en en lika skitig
sommar som förra så kan de veckor som är kvar lika gärna gå sakta..?
Fast jag längtar efter att träffa hemmagänget och Bruden. måste säga.


På måndag kommer bror min och hälsar på en natt.
mycket trevligt. passande att zelda wii handlades in idag?
(bor ju ensam en hel vecka från imorgon)
Synd bara att mamma inte kunde kommit nu, att planerna krockades.
Ännu ett skäl att det ska bli kul att åka hem.

Klädkod imorgon så jag inhandlade mig en ny klänning idag.
 Vi skulle kanske dock köra på mammakläder
så att vi får plats med all mat och dricka ? Jag hade inte bangat !


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är min brud. längtar så jag nästan dör!

2008-06-27 @ 22:45:01
Postat av: Becka

Jag köpte också en ny klänning idag.... ;) Ser verkligen fram emot imorgonkväll när jag joinar er!



Klippa nästa vecka?

p&k

2008-06-27 @ 22:48:50
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Janna

Åh min tjej! snart är det dags.

Vad vi ska GLASSA ! sigge !



Becka, just detja. Vi får ju höras sen

när det blir dags får utgång!

Vi får försöka fixa klipptid. hehe

2008-06-28 @ 10:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0