Duschen Doris


Det finns massor att göra, typ hela tiden. har jag märkt.

Idag har jag varit på jobbet, diskat , städat, vikt tvätt, träffat emma och navvy,
uppdaterat mig om perez hollywood,
byggt på vårat nya skrivbord till "gästrummet-som-egentligen-skulle-vara-ett-kontor-rummet"
lagat mat, kollat lite på tv,hittat en ny favorit på youtube, duschat och lite till och lite till.

Kanske det undermedvetna som vill få tiden att gå. tills han kommer hem igen.
men jag måste säga att det känns mycket pepp och givande att vara så effektivt.
speciellt när allt blir så fint och vaniljen sprudlar.
Men, framförallt ska det bli så nice att efter en så effektiv vecka
(jo, jag vet, det är bara måndag, men det ser ljust ut även i fortsättningen)
sjunka ner och ha helg med någon man har saknat i fem nätter.

Datorbord IKEA Mikael

Skrivbordet Mikael som jag bygger på är charmigt. tänk bara bort dendär stora
datorn till en laptop och lite trevliga bilder och texter på magnettavlan.
Överdelen har jag kvar att bygga, än mer sysselsättning!

Vi skrev en för-och-nackdel-lista idag på jobbet, om just jobbet - att vara där.
När vi märkte att fördelssidan var lite längre än nackdelssidan var vi tvungna
att adda till lite på nackdelarna. Det går ju inte riktigt att stå för det annars, hoppas ingen hittar den bara!
Nu ska jag bara sitta med vaniljen tills mitt hår torkar.
Sen börjar jag om imorgon.

Kommentarer
Postat av: Bärry

Jag hoppas inte att detta betyder slutet för mitt rum? Jag lovar att komma hem tidigare på kvällarna om jag bara får ha det kvar!!!!

2008-03-11 @ 17:18:47
Postat av: jänetförfänet

ha ha ha. lever du än?
Herregud, du vet ju vad som hände sist när pappa timmy kom på dig att du var hemma alldeles för sent (ungefär två veckor)..
Men, om du kommer när han är iväg så kan jag bädda lite åt dig och ställa fram varma tofflor, lilla gubben . KOM HEEM!!!!! :d

2008-03-11 @ 17:34:57
Postat av: Timmy

du ar duktig du min alskling saknar dig massor kommer hem i morgon, det ska bli spannade och se hur det blivit. puss babe

2008-03-13 @ 15:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0