Vi vet ju att det är www framför vid dethär laget?


Jag hade egentligen något riktigt djupt och klokt att skiva idag.
men vad i hela världen det nu var har jag ingen aning om!
Något om att placera människor i fack? hur vi är rädda för utveckling?
hur vi "vet" att en människa har en homosexuell läggning?
hur man måste ha ett namn, en titel, på sin "läggning" ?

Näh, jag vet inte. vi låter det vara.

Hyllan är klar, mitt hår har definitivt torkat, jag som hade tänkt handla lite
presenter och överraskningar till helgen, har varit så upptagen och effektiv att
jag glömt bort det. kanske imorgon! sista chansen.

Snart kommer Janni hit. Vi ska nog kunna hinna med det mesta
lite mat lite bio lite shopping, vem vet. men självklart tar vi varsin bil ! :)

Dagens bön : (kanske ska jag införa det istället för dedär gamla skrajset)
Ring mig när min favorit-Escada-parfym kommer tillbaka på marknaden!
Jag har cravings, ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0