29 maj


Välkomna kära nya läsare (typ jag e skithäftig och att ha en blogg som folk läser
är det viktigaste av allt på jorden för syns man så finns man..aa)
faktum är att det varit ett tiotal fler läsare senaste dagarna.

Janna heter jag, blir 23 år i vinter, om dagarna just nu har jag utbildning
på jobbet med två andra kollegor av en uppdragsgivare.
Ikväll var vi ute med dom och andra vänner och drack några öl på stortorget,
medans typ alla valde att dra vidare till danmark så valde jag taxin hem.
Grejen är den att jag har ett heltidsjobb och jobbar åtta-fem precis varje måndag-fredag.
Förutom idag när jag för första gången typ ever verkligen försov mig och vaknade av
mitt kalenderlarm - som visade att jag och min kära firar två år idag-  som visade att klockan var åtta.
Då skulle jag vara på jobbet. ganska impad blev jag när jag tagit mig upp, hade fixat mig, kört till jobbet
och såg att klockan "bara"  var snart halv nio och min chef log och skrattade åt mig.
Jag gillar också att skratta, däremot gillar jag inte när clowner skrattar, dom är jag rädd för.
Sen kan man ju diskutera saker jag är rädd för. jag har haft mina perioder, kan man väl säga.
Jag kan ju bara här hänvisa till ett antal inlägg. men låt oss se framåt!

Jag har ganska många vänner. dom jag har är alla typ sådär nära.
Till helgen t.ex blir det fullt hus hemma hos mig/oss.
Kärestan är tyvärr bortrest några dygn pga familjeangelägenheter och vi kan tyvärr
inte fira vår dag just idag (däremot har jag en lysande plan på hur vi ska fira den nästa helg)
Ja, helgen, på fredag natt kommer han hem igen, men han kommer inte ensam.
Med sig har han en vän, en bror och en mamma, dom ska över till tyskland och ska sova här
lördag natt, även lördag eftermiddag dyker Frida & Martin upp.
Vänner som vi fann när vi läste.
Lördag natt ska alltså vi alltså sova sex personer i en trea.
Många hade tyckt att det var jobbigt, men jag tycker att det är kul.
Jag är såndär att jag hade velat ha en ganska många år yngre lillasyster som kunde
komma och hälsa på med sina vänner och festa loss hos storasyrran en helg.
Sånt är kul när man är ung.

Det får bli tvärtom, jag får åka hem till mitt syskon (jag har en storebror; kobrastefan)
i sommar, för i min familj är jag yngst.
Kanske att jag t.om kommer att finna min mamma inom samma sväng...VEM VET ! :p
(intärner?)

Imorgon kommer spektakulära fredagen, jag brukar nämligen prata om hur folk hela
tiden tjatar om den, att dom inte tar vara på alla andra dagar,
fast att jag egentligen tycker att den är så sjukt fantastsk att jag knappt
kan andas när jag vaknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0