Och alla däri



statusläge:

In chock efter kvällens Dh. jeeevlar!
Tony känner sig lite avtrubbad, nu skulle ju allt vara bra.
Hästen är inge bra på att vara mänsklig i dessa tider.
Imorgon eftermiddag har halva arbetsveckan gått.
Skulle man orka ta livet av någon som verkligen ber om det? be inte mig. snälla.
Stevo pepp på yrrol. han är snäll. popcornbrallorna till liv snart du?
Nästa tisdag blir en stor dag. hundrajubileum för AA, fiasnäckan och jannakalazic, tony och hästen peppa.
Marie Jossan och hennes lilla "skitunge" Hugo ska vara med. helst ska han väl springa
runt butt naked? myyys.
Jag vill ta på mig sommarparfym och dricka cider som typ luktar parfym i helgen.
Planerna så långt vet jag inget om.
Bärry har en present att vänta från mig.
Och en himla massa plus och minus därimitten och blablabla!

Rästa mutta simmerlajnen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0