FÖRE OCH EFTER



Tittade i en tidning häromdan
och så kom jag till det uppslag som brukar kallas
"Före och Efter" ..
Jag blev lite bestört av detta för jag kom på att
det väldigt ofta såg ut som det gjorde i denna tidning
och jag undrade Vad gör dom med personerna på för-bilderna?!

På för-bilden så ser dom alltid ut att ha fått stryk,
blivit klämda i en bildörr och sett ett spöke.
Medan dom på efterbilden ser ut som livsnjutare allihop !

Precis innan blixten går av på förbilden låter det ungefär såhär:
(låt oss säga att personen som ska fotas heter Lisa*)

Bra, då ska vi se, titta åt sidan Lisa (Lisa får en smäll på kinden hon vänder till)
Lisa tittar frågande på fotografen som kallt säger,
-ja detdär gjorde säkert ont,
men inte lika ont som när du får veta att jag punkterade din bil och har en dejt med
din mamma ikväll, förresten nån snodde din plånbok i ombytet (och sen avslutas
det med en stamp på foten)
BLIXT OCH TAGNING

-Skitbra, jag är supernöjd, då kan du gå till sminket Lisa, finns värmande té där ute också.

 
FÖRE                 OCH                           EFTER


(*Lisa heter inte Lisa på riktigt)



Kommentarer
Postat av: lisa

vad i helvete?!

2008-10-02 @ 20:35:37
Postat av: Anonym

var det inte diskret nog...?

2008-10-02 @ 20:38:42
Postat av: Johanna

Va fin du va i rött hår!

2008-10-03 @ 10:49:50
Postat av: Anonym

thanx johay !

2008-10-03 @ 11:01:20
Postat av: Johay

Men skriv mer och oftare, gillar ju din blogg! Kollar flera gånger om dan ifall du har skrivit nåt nytt inlägg. Betrakta mig som din "groupie"!

2008-10-07 @ 00:08:49
Postat av: Janna

fan va kul. ska bli. comming up !

2008-10-07 @ 09:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0