löningslördag



Hösten är här. Därför ska jag ut och leta efter
en höst/vinter-jacka idag och ett par nya bralls.
Center Syd och bla roliga New Yorker it is.

Kom på häromdan att det var höst och så
kom jag på lite grejer som ska hända senare i höst.

Jag ska bli träningsnarkoman.
Jag ska bli vän med Brody Jenner (done that).
Guldtemafest på jobbet (stället fyller 15)
Stockholm med jobbet.
Mama kommer hit. Vi ska gå på musikal.
Jag fyller år.
Asja kommer kanske igen. (!) (klarar mig inte utan dig)
Om jag hinner och har råd på denhär sidan av året
så blir det en trip över till köpenhamn och marc jacobs.
Om inte så är det det första jag gör när lönen kommer -09

Sen när gillar jag Nickelback? hmm. sen igårkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0