KLET



Jag kan tyvärr inte skriva här så mycket eftersom vårat internet inte riktigt vill sammarbeta.
Jag har sen i söndags börjat om på O.C boxen och roat mig varje kväll.
Vi har en dator utan internet och vi har en tv utan kanaler.
Jag gillar det.... Men vill du veta mer så hänvisar jag till min kombo ...

Ifall att internet kanske dör, så är det lika bra att jag avslutar i tid.

Igår köpte jag ett vardagsrumsbord, vi börjar få ett hem..
snart kanske det går att öppna ugnen, hänga upp jackorna,
kunna ändra på duschslangen och tillslut kanske vi får använding av tv-dosan..
Men ja, vi får se. Man ska ju inte ropa Hej eller vad det kallas.
Ibland har vi dock oss själva att skylla när saker inte funkar.. som när vi hänger upp tunga tavlor med sketen klet,
som åker ner i golvet efter en kvart och går helt paj.
Men mestadels är vi utsatta för beiga saker, vi ustätter
oss inte...

Trevig helg iallafall om vi inte hörs.

Jag har semester nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0