BULLE!


Internet är fortfarande lika charmigt.

Per och Jenniebean är tillbaka i skåne. Jag gillar det. Vi drack öl och drinkar igår,
fnissade efter två.
Vi har partajat både lördag och söndag och vi såg till att alla fick vara med och prata.
Vi började diskutera fotboll och gled sen fint in på lingonveckan,
så alla fick som sagt säga något
och nästan alla kids visste vad lingonveckan innebär!
Imorgon ska vi baka bullar och kolla på sunes sommar. I LIKE.

nam nam nam nam
Ingen bakar längre va? Förut bakade ju folk hela tiden, men nu ? Hur ofta kom man
inte innanför dörren och kände att något bakades i ugnen. Nu har det blivit världens
projekt att baka, man har inte tid,
Jag har redan nu typ börjat klura på vad jag ska ha på mig imorgon,,på..projektet..och hur jag
ska få ihop dagen iom att vi ska baka...
Jag får nog gå och lägga mig lite på sängen.. i fosterställning

och så lite kärlek


Aamen!

Kommentarer
Postat av: Hampan

Ojojoj va det ska bakas imorgon! Jag är pepp som tusan!

2009-08-17 @ 20:32:52
Postat av: Chanett

Hampan=Chanett

2009-08-17 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0