schweden



Jag hade egentligen planer på att sticka in till malmö ikväll och umgås,
men jag orkar verkligen inte. Man vaknar, och den första tanken man får är att
FY  och OJ vad jag ska ta det lugnt idag. Strosa på stan (i inredningsbutiker?...) och vara
allmänt lugn och fin hela dagen.
När jag kom fram till det så kom jag också på att på mårtenstorget, som ligger på andra sidan
huset, så har det slagits upp en scen, och ikväll så är det Rix Fm Festival.
Sarah dawn finer, Ola, Alkisar..och gänget..
Vilken i sin tur betyder att om jag är hemma, så kommer jag sannerligen höra
hela kalaset lika väl som om jag vore där. Jag känner mig själv, när jag hör folket jubla
plötsligt, så kommer jag vara irriterad på att jag inte ser VAD dom jublar åt, utan att jag
bara hör eländet.
Så istället för att vara en gammal tant som sitter hemma och surar över oljudet,
så får jag nog lika bra gå bort till torget senare och kolla på Ola.. men bara för att
slippa höra oljud i lägenheten. herregud, bara därför..

Nu ska jag äta chorizo.

Förresten, Roger, Titti & Fylking Sverige... Vadå! Heter han Sverige?
Annars kan han ju sluta lägga till sitt landsnamn när han presenterar sig!

Ha det bra,
Janna Sverige
inte okej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0