lay all your love on me


Hörde på radion idag igen något som jag hörde för väldigt länge sen
som jag redan då tyckte var otroligt kul.
Olika personer fick frågan
"Vad innebär synd för dig?"
Och de svarade olika, tex: "att vara otrogen", "att döda en annan människa"
Våran allas kära Dr. Alban svarar
"Synd är när nåt inte blir som man vill."

Han är en fantastisk man, Alban!

Ikväll hade jag tråkigt och var smått uttråkad. minns jag inte helt fel så gick det t.om
så långt att jag bad emma att använda något hårt mot mitt huvud.
När jag och Fia inte har något att göra så åker vi iväg på lite turer. Det är något
alla borde ha tillgång att göra lite då och då. Köra planlöst och (i vårt fall) vrida upp
volymen av filmmusiken från Mamma Mia. Stor trivsel på det!
(förävrigt borde jag ha blivit en 7,2a, men ickesanicke..)

Till sist vill jag meddela att jag lyckats väldigt bra med projekt : få med fia till hultan...
för nu är både fia navvy OCH emma med! Och vi ska hyra en husvagn!
Takida, here we go...!

Kommentarer
Postat av: GISSA VEM!?!?!?

"nåt med berg va? .... ... LISEBERG är det ju" (skratt skratt åt det egna "lyckade" skämtet). e-e 7,2.

2009-06-07 @ 23:08:48
Postat av: inte håkan iallafall

förjäkla mycket konstigheter!!!

2009-06-07 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0