Hur länge har det brunnit..?!


Jag är lite smått (läs: super, duper, jätte, mega, skit) trött på att inte känna några
smaker eller dofter!!!

igår åt vi middag, hade träff med några gamla tjejkompisar,
middagen ska ha varit supergod, alla var jättenöjda.
jag fick nöja mig med att bli mätt..jag kände ingen smak!

(att jag förövrigt orkade umgås hela kvällen borde jag få en guldbagge för typ!
Inget fel på mina vänner såklart!)

Har druckit massa goda (om jag inte minns fel!) teer i helgen,
sitter senast just nu med en kopp SKITGOTT te, men det hela är mest bara varmt,
jag känner ingen smak!

Duschade nyligen, längtar ibland efter min kräm som jag kletar på mig efteråt
för den luktar så gott... jag smorde in näsborren för att åtminstone få känna lite.
Det gjorde jag helt förgäves. Jag kände inget!

Det är ganska påfrestande att leva såhär.. det gör att jag blir nojig!
Tänk så luktar lägenheten insjunken gammal kattmat och jag kanske stinker vitlök från
dendär middagen? (det var ju vitlök i såsen eller..?)
Jag har ju faktiskt ingen aning om hur det känns runt omkring mig!

Det bästa vore om jag helt plötsligt nu såg - att mitt vänsterben var i lågor,
men att jag inte kände nåt...






Kommentarer
Postat av: Bär

Sitter lukten i benet eller?

2009-11-01 @ 18:10:07
Postat av: J

..det fattas bara att jag tappar känseln!

2009-11-01 @ 18:23:37
Postat av: Anonym

Maten var jätte äcklig och du luktade vitlök hela kvällen! PUSS

2009-11-02 @ 15:47:31
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Vadå inte känna om ditt ben brann? Så du skulle tänka på att det luktade och inte att det gjorde jävligt ont!?

2009-11-04 @ 23:51:15
Postat av: Anonym

vad är det ni inte fattar :) som jag kommenterade ovan "..det fattas bara att jag tappar känseln!" JUH

2009-11-05 @ 11:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0