En helt ny nivå




Men herregud så många timmar det är på en dag, hur kan jag känna mig stressad så ofta?!
Idag har jag haft lite smått tråkigt, så jag gjorde nåt jag aldrig
trodde att jag skulle göra.. nämligen sminka mig, som ett tidsfördriv..

Nu har jag sjunkit lågt, så imorgon går jag till jobbet oavsett hur jag mår tror jag!




nu har det gått långt



sjuksnacks!



ok det är inte speciellt kul att sminka sig när det knappt ens fastnar!



men hur glad är jag egentligen, att äntligen se ut som en levande människa!


Nu får min kombo komma hem snart och LIVA TILL DET LITE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på att sminka dig innan klockan blir 00.00. För du vet ju vad som händer med sminket efter midnatt.... "Men va fan! Har jag sett ut så här ikväll? Äh, det hände nog på vägen hem.."

2009-10-29 @ 23:19:23
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0