kalendern



Här är jag:
på torsdag åker jag på en liten jobbtripp till Sthlm
efter det så stannar jag kvar för att på söndag gå på Green Day.
Får träffa Asjet en hel del!
Missar Emmas födelsedag tyvärr! Grattis ändå ju!
Senare helg i denna månad kommer min bror ner till skåne, alltid lika hysteriskt trevligt.
Helgen efter det, sista i månaden, åker jag upp till Norrköping för "träff" (jy) hos Johay.
Sen är vi inne i november och sen december och sen har jag antagligen löständer.

Har hört rykten om att båda desperate housewives och ugly betty har säsongsstart..
Kan jag följa det? NÄ!
Bryr jag mig? NÄ!
Intalar jag mig det bara? AA!
Men hey, på vår tvbox kan man spela Othello, Tetris och Snake,
hallå.. SNAKE, JU..!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va lajbans med "träff" om ett par veckor då! Sjåbjåån, säger jag bare! Puss

2009-10-07 @ 21:54:11
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0