typ skitsmart



Jag såg en telefonkiosk igår. Varför har man tagit bort alla telefonkiosker
i hela landet utom en? Det var liksom inte på en central plats heller...
Hur tänkte dom då? Ah, det KAN ju finnas människor som inte har skaffat
hemtelefon och mobil ännu, så vi behåller en ifallatt, långt utanför stan. Eller?
Ja, så var det nog.

På måndag åker fiasnäckan iväg på semester så vi kommer inte hänga på
över en hel månad, det kommer bli tomt! Jag försöker bli en stabil 8a innan
hon drar. Idag ökade jag till 7,9! Snart ska jag putta dendär Jonna från pallen!

I helgen blir det avskedmiddag för snäckan & födelsedagsfest.
Just nu leker Pippi i söderhavet, dags att somna!

På tal om söderhavet..börjar osökt att tänka på värme och sandstränder..
Börjar bli sugen på att åka till varma, goa Sibirien igen!



Hauskaa viikonloppua Mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0