Rain makes me play...


Regnet öser ner och jag kan inte vara utomhus, på Tv finns inget
(eller... jag har inte velat fastna där så jag har inte kollat upp det,
och nu vill jag inte börja kolla för då blir det så sent!) 
och på grund av regnet vill jag inte åka någon stans heller.
Tur att ingen heller frågat om vi ska hänga idag, då..
Det där borde jag kanske skriva i en osynlig parentes iofs..
(Värst vad jag är onödigt ärlig idag! Och så bra, en helt onödig parentes!)

Kom bara för det tänka på när man bokade häng på rasterna i skolan,
märkligt beteende tycker jag!
Man skickade en lapp (OJ vad vi brevväxlade på lektionerna!) och bland
massa annat stod det "ska vi va på rasten?".

Vad trodde man egentligen? Att den andra skulle svara "Nej. Tyvärr jag hinner
inte, jag har ett möte inne i centrum klockan 13 och jag måste hinna förbi
apoteket, systembolaget och kemtvätten innan gympan börjar, men kanske
nästa rast, om jag hinner!"
?

Hur långt gick man egentligen på rasterna? Alla från klassrummet bytte ju liksom
bara plats till utanför klassrummet.
- Ska vi va på rasten?
- Nej, jag ska stå längst bort i korridoren, där du nog inte ska stå.
- Darn it!



Regnet gör mig lite uttråkad så jag aktiverar mig, idag med smycken.
Med mitt nyinskaffade smyckesställ





 
Ordning, reda och sorterat. Armband och stora ör(n)hängen.


Om jag hänger mycket på spishällen och under fläkten?
Nej, det var bara bra ljus där.

Ska väga upp min timma med smyckena nu, känns lite larvigt efter ett tag.

(har inte skrivit något på ca 5 minuter här, för..)

Jag kommer inte på något bra att göra, som att jag liksom vill göra något "manligt" nu
för att det förra var tjejigt..
Jag tänker heller inte skriva att jag ska rapa och snusa, för det gör
tjejer också..hmm.. Ja! Undra om det är något bra på Tv!?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Den bästa var ju faktiskt:

"Ska vi va SJÄLVA på rasten??" Snacka om megatönt-varning. Sa vi till dom andra att vi skulle vara själv eller hur garderade vi oss från mass-häng?? Big JY!



Vart har du köpt din smyckesställning? Jätte braig ju!

2010-08-18 @ 23:57:03
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Janna

Så var det nog! ;)



Det är beställt från Mihi.se ! Man behöver dock fler än ett ställ märker man :)

2010-08-19 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0