Semesterdag nr 1

är i rullning.

Vi var ute och slirade igår mitt i Malmö. En man var lite väl
påstridig och ville bjuda upp till dans. Efter ett tag
märkte vi att det var inte mig han ville ha, utan han ville
ha pojkarna runt bordet. Mest av allt Erik.
Erik ville gå hem. Erik plockade upp något slags vapen och bar
på hela vägen till taxin. HA HA!

Jag tänkte preciiiiis öppna min jobbmail, men försäkerhets skull
så frågade jag högt ifall jag var korkad som gjorde det. Det var jag nog.
Jag.väntar.


Idag vilar jag, ser på tv, duschar, äter och ikväll ska vi bada.

Bilder från senaste dygnet:


















Nu ska jag gå och stänga av vår fläkt. Inte liksom spisfläkt utan bordsfläkt.
Stackarn är verkligen igång dygnet runt, inte klokt.
Semester skriker fläkten, semeeeester!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0