På't igen!


Har precis sett Avatar. På måndag blir det psyket. Jag vill bo där.
Nej, nu ska vi inte skoja om de mindre begåvade.

Det gjorde lite ont i rumpan ibland och det kliade i min stegräknare
lite då och då. Jag får ta igen det imorgon.
Imorgon, fast nu,  är det lördag (Jimmy Larsson) och jag ska dricka öl.
Troligen dansar jag ihop en del steg. Im bringing fatty back.
Det var väldigt länge sen jag festade.

OK, nyår är väl inte långt bort kanske (om man typ jämför med hur länge
man är gravid, hur många år krig pågått, Christer Sjögren har fått
bruka en mikrofon helt i onödan och.. you get my point!)
men det är länge för att vara mig. lugna helger hit. lugnar helger dit.
och JO, jag har nog festat någon gång här emellan,
men nu känner jag att det är länge sen. Ajt?



Trevlig helg. The End.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0