Lördag kväll


Radio & Tvtjänst ringde mig igen häromkvällen, denna gången svarade jag.
"Vi har inte hittat någon betalning på dig sedan du flyttade,
kan den betalningen ha kommit bort kanske?"
Ha, sluta försök vara fyndig!
När jag bereättade att det var min sambo som betalar den
otroligt nödvändiga och härliga avgiften så TACKADE han mig
för att vi betalar (jag kände när han tackade att han innerst inne
sjöng litegrann). Jag tycker snart att snuten kan ringa mig
och tacka för att jag inte slåss när jag är på krogen, ungefär.


Jag har gått på semester nu, i två veckor är jag ledig.
Inväntar att jag ska känna semestern, släppa jobet på riktigt.



Ikväll blir det massor av godis på bio.

From imorgon tänker jag spendera alla dagar på stranden,
hoppas att både jag och vädret pallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0