Hej då idag


Jaha! Så lördagen har varit igång ett tag alltså?
Har spenderat varenda minut under täcket i soffan och det tänker
jag fortsätta med. Jag har semester idag.

Fast, vi måste handla mat till kvällen, fan.
Undra hur rik man måste vara för att vara för att få erhålla ett "black card".
Det är väl det som rika och kändisar har och typ beställer hemkört te
från Japan (som sen anländer magiskt snabbt).
Oavsett om det är svarta kortet eller ej - kan tänka mig ett sånt idag.





Jag köpte för övrigt skitsnygga skor igår, de är så snygga att jag kanske
går modeblogg och visar skorna här!

Men, nu ska jag stänga av mobilen och fortsätta vara soffpotatis.

(Hm, jag har seriöst fått ca 6 sms idag så mobilen kan nog vara på ändå..
2 av smsen var ju dessutom bara från 118800 som jag valde att tjaffsa lite med.
Ja, mobilen kanske kan vara påslagen ändå...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0