HJÄLP NA!?

Alright I drink more than you, I party harder than you do

Oh shit my glass is empty, that sucks

The only thing I should be drinking is an ice cold beer

She's back on drugs again Even though she knows it ain't right

I'm lyin' here on the floor where you left me, I think I took too much

So I'm gonna drink my money



Herre jisses.. Ovan är utdrag ur några Pink-låtar, man orkar ju inte lyssna
på så många, eller hela låtar, så jag nöjer mig med detta tack!
Hörde Pinks nya låt på radio idag. Jag lyssnar alltid på låttexter (det är ju
halva meningen med låten) och jag reagerade för mig själv när jag ännu
en gång hörde hur hon kände för att dricka öl/sprit/alkohol.



Har ingen i hennes mer direkta omgivning lagt märke till hennes rop på hjälp?
Kvinna behöver åka in på lite rehab? Jag tror det.

Hennes rop på hjälp kommer ju nästan som ett meddelande på radio.
"Brev på posten" kan ju känna sig slagen. Jag tror iallafall Pinkan behöver
coola ner lite och köra en vit helg.


(Jag hade tänkt skriva hennes texter ovan i en röd lite mer varnande färg,
men paintjäkel driver med mig idag tyvärr så jag avslutar här.
Fan, jag är inte alls speciellt nöjd med det här inlägget...
Men det är Pink som behöver hjälp, det är det viktiga, jag bryr mig ju tydligen om henne!?
Nu blir det en shot munskölj, jag är en kass rockstjärna.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0