GOD NATT!


Vi har haft det oerhört tufft hemma i soffan. Ty vi har inte hört vad hon
sjunger i introt till Big Brother. VARJE avsnitt har vi tittat på varandra under
introt... vi har rynkat näsan, höjt ögonbrynen, gråtit, klagat, snubblat,
överröstat, skrattat, fått huvudvärk, gått vilse, mute:at.. ja vi har ju onekligen
gjort en hel del och vi har minsann GRUBBLAT.

För en vecka sedan skickade vi iväg ett mail till BB.

"Men vad fan sjunger hon i introlåten??! Tacksam för svar"

Idag, en vecka senare, kom svaret.

För första gången på en månad kan jag äntligen sova.
Fast först ska jag se kvällens avsnitt. Jag tror jag sjunger med idag.

Jaha! Jag glömde skiva vad hon sjunger? Hoppsan.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan.

2011-03-28 @ 11:25:18
Postat av: Felize

Vad sjunger hon då? sliter av mig håret snart =/

2011-04-24 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0